Менеджер з логістики

Region: Київська область

Industry: Логістика, склад, ЗЕД

Languages: English Intermediate

Income level: з/п по договорённости

Employer: міжнародна компанія, великий дистриб'ютор промислового обладнання європейських брендів в Україні.

Вимоги:

  • Повна вища освіта, бажано за спеціальністю «Менеджмент»;
  • Стаж роботи за фахом — не менше 2 років;
  • Чоловік віком 22- 30років;
  • Середній рівень володіння англійською мовою;
  • Знання MS Office (Word, Excel, тощо).

Обов'язки:

 

  • Побудова та ведення логістичних маршрутів;
  • Підбір перевізників виходячи з найбільш ефективних схем роботи;
  • Організація міжнародних та внутрішніх перевезень;
  • Координація та контроль переміщення товару на всіх етапах перевезення;
  • Планування та відстеження графіка завантаження транспорту;
  • Розрахунок вартості перевезень, митної вартості товару, аналіз і мінімізація витрат;
  • Підготовка необхідних документів для оформлення ВМД;
  • Робота з транспортними компаніями, митними брокерами та органами сертифікації;
  • Ведення товарно-транспортної документації;
  • Робота з рекламаціями;
  • Складання звітів;
  • Моніторинг ринку транспортних послуг;
  • Розміщення замовлень у виробників товару, що постачається, контроль відвантажень.

 

Умови:

  • 5 денний робочий тиждень з 9.00 до 18.00 з перервою на обід;
  • Офіс — с. ТАРАСІВКА, Києво-Святошинський р-н, Київська область;
  • Повністю офіційна заробітна плата;
  • Робота в міжнародній компанії.

SEND US YOUR CV

* sending us your CV you expressly give us your consent to your data processing according to the Law of Ukraine “On personal data protection”, and you expressly give us your consent to that the term of your data processing is unlimited.

SIMILAR VACANCIES

Директор з логістики

Київ, з/п за домовленністю

Логіст ЕС

Київська область, зп за домовленнюстю

Логіст

Бровари, з/п за домовленністю

Логіст ЗЕД

Київ, зп за домовленістю

Диспетчер группы доставки

Київ, з/п по договоренности

Директор по Логистике

Київ, з/п по договорённости

65

Open vacancies